JavaScript

vineri, 26 februarie 2016

Andrea Bocelli - Per Amore (romana)

Andrea Bocelli - Per amore, tradus în română.
 

  Melodia nu este completă pe acest videoclip. Prima interpretă a acestei melodii este Zizi Possi.

Tare seamnă între ele melodiile astea de dragoste ... aşa că găsesc că nici nu este atât de greu să traduci una ... mai ales dacă este în italiană. Probabil că am şi greşeli, dar esenţa precis că le nimeresc !
 Dacă ai citit până aici, atunci îţi spun că mai bine să faci aşa ceva decât să zicem politică, pentru că tentaţia este mare. Mai ales acuma cu emigranţii ăştia, eu cel puţin sunt tare tentat. Dar cred că nu are rost, căci cu siguranţă emigranţii ăştia nu o să vrea să stea în România sau Ungaria ...

  Dar revenind la muzică, vreau să spun că de multe ori am spus că mă las de tradusul ăsta, dar de fiecare dată când ascult o melodie frumoasă mă răzgândesc. De ce? Pentru că sunt curios de conținutul ei, iar dacă îmi place ... vreau să ști şi tu conținutul.

   Duminică 28 feb. 2016:  Între timp am găsit şi tradus toată melodia Andrea Bocelli - Per amore în limba română.
   Îmi face plăcere să descopăr asemănarea dintre cuvintele româneşti şi italiene, de aceea şi traduc aşa ...mai ... să evidenţiez această asemănare ... adică nu schimb locul cuvintelor chiar dacă ar trebuii probabil .... iar în unele locuri probabil ar trebuii să folosesc alte cuvinte mai potrivite dar de dragul asemănării nu le schimb.
   Andrea Bocelli s-a despărţit de mama celor doi băieţi pe care îi are ...  în anul 2002. Şi s-a recăsătorit în 2014 cu managera Veronica Berti cu care are o fetiţă.
  Eeeee  vezi,vezi ... dar dacă ne despărțim ... nu trebuie să fim supărați pe fostul/fosta ... eu aşa cred.

Niciun comentariu: