JavaScript

sâmbătă, 23 aprilie 2016

În grădina mea

Pe când stăteam în Sopron mergeam dimineața la 4 la vreo 10 kilometrii ca să văd un răsărit de soare frumos. Mai de din jos pun o fotografie exemplu (Sopron-Balf)


  Acuma am răsărit de soare la mine în grădină!  Și asta este cea mai mare bucurie a mea.
Nu am retușat fotografiile ... și ce grozave sunt. Mașina nu o țin în garaj pentru că e garajul foarte îngust și e greu s-o parchez acolo... dar când vine iulie-august nu am încotro și o să mă chinui cu parcatul.

Câte mâțe se văd pe acest foto? hi,hi,hi ...   Ehei dar e când sunt și mai multe !  ... cea cu spatele mai umflată ... este gravidă!!!  Este tare urâtă ... greu m-am obișnuit cu urâțenia ei, la început când am cumpărat casa, acum 2 ani, am moștenit și pe ea. Am aflat de la vecini că are vreo 10 ani ... și se pare că a prins și vremea când s-a construit casa în care ... stăm acuma și eu și ea ... pisica mamă... E urâtă că e așa pătată ... negru cu roșcat.  Are un obicei tare enervant că merge în fața picioarelor ... și nu se dă la o parte!  La început de tot ...când m-am mutat ... i-am și tras una cu piciorul ... de a zburat vreo 2-3 metrii!  Și culmea ... nu s-a supărat! Am crezut că nu o s-o mai văd niciodată, dar nu ... după câteva zile s-a întors, ... doar asta e și casa ei ... o locuit dinaintea mea aici!!! hi, hi, hi 


Na deci așa ... sunt încântat de locul în care stau ... probabil simt așa pentru că am stat prea mult cu vedere într-o așa o stradă cum se vede mai de din jos:
Cam îngust nu-i așa? Na dar dacă omul vrea să stea în centrul orașului ... asta e. 



Pisszi from VargaDaniel on Vimeo.

Niciun comentariu: